»Če se izpopolnijo načini pouka na daljavo, je velika možnost, da takšno poučevanje ostane del nove resničnosti.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Pouk trenutno poteka v prilagojeni obliki na daljavo, te izjemnosti položaja se zavedamo, dijakom bomo šli naproti, kolikor bo mogoče, a možnost, da maturo preprosto odpovemo, je izključena.«
»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Pouk na daljavo ni šola.«
»Nisem prepričana o učinkovitosti pouka na daljavo, pokazal bo čas.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Lahko pouk na daljavo morda deluje le za nekaj tednov ali mesecev.«
»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju